הקרע מתרחב: כעס במפלגות החרדיות על שר האוצר

מוטי הלפרין No Comments on הקרע מתרחב: כעס במפלגות החרדיות על שר האוצר

‏כעס במפלגות החרדיות על סמוטריץ', אחרי דבריו על הגיוס ובני הישיבות, ודבריו נגד הראשון לציון. החרדים הביעו תמיכה בצירופו של סער לקבינט המלחמה "על חשבונו של סמוטריץ", ובישיבת הממשלה גיבו את גלנט בויכוחיו עם שר האוצר בנושא הביטחוני | הפרסום במהדורת הבוקר

Minister of Finance Bezalel Smotrich speaks during a vote on the state budget at the assembly hall of the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem, March 13, 2024. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** הצבעה כנסת מליאה תקציב המדינה בצלאל סמוטריץ שר האוצר צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאור התנגדות סמוטריץ' לחוק הגיוס ודרישתו לגייס בני ישיבות – הקרע בגוש הימין מחריף: המפלגות החרדיות גיבו את שר הבטחון בישיבת הממשלה, שם יצא נגד השר סמוטריץ', ואף תמכו בכניסת סער לקבינט המלחמה על חשבון סמוטריץ'.

במהדורת הבוקר (שני) פרסמנו, כי אתמול במהלך ישיבת הממשלה, השרים החרדים גיבו את שר הביטחון יואב גלנט שיצא כנגד שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בנושא הביטחוני והמלחמה – זאת כמחאה על דברי סמוטריץ' כנגד בני התורה ודבריו כנגד הראשון לציון הרב יצחק יוסף.

שר חרדי שנכח בישיבה אומר לנו לאחר מכן כי סמוטריץ' "מסכן את המדינה כולה עם הלחץ לבניה בהתנחלויות שלו ועוד מדבר על בני הישיבות?!".

בנוסף, המפלגות החרדיות הביעו תמיכה בצירופו של גדעון סער לקבינט המצומצם וזאת בכדי "לדחוק את השר סמוטריץ' והשקפותיו הקיצוניות בעת הזו, אשר עשויות להתגרות באומות".



0 תגובות